Translate

dilluns, 29 d’octubre del 2012

Les Gracies de la curiositat , la humilitat i la cortesia


segur que es bo posar els valors del club a la vista 


segur que es bo comunicar + les seves gracies

segur que es bo compartir les + amb els barris de els voltants del 9 Sardenya : els barris del districte de Gracia de els barris del districte Horta - Guinardó i els barris del districte de l'Eixample 





"segur que es bo" animar a Barcelona a cooperar + des de el 9 Sardenya", 

he anat pensant al llarg de la tarda del diumenge i del següent dia , el dilluns, 



Per què no ? em preguntava aquest mati quan m'he llevat i Per què si ? 




es clar que el Club Esportiu Europa recull un munt de les Gracies de Gracia  les Gracies de Gracia 

Jo he "tocat" la cortesia en el Cafè a Diari, en les grades, a la porta  i en la terrassa i el bar del 9 Sardenya Vaig "anar  al camp" gracies a la coincidència de la meva curiositat, la humilitat de Marc i Xavi  i la cortesia de Guillem de Bode  

Estic encantat d'haver anat al camp de l'Europa 
 a veure un partit,  
vaig dir al tornar a casa 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada