Translate

diumenge, 28 d’octubre del 2012

El Qonvidat del President

Prenia un entrepà i una cerveseta  al Cafe  a Diari , un encantador bar llibreria del carrer Camelies, 
tot just davant de la porta del Estadi Nou de l'Europa 

En el mostrador una pila de diaris amb la capçalera  
"l'escapVlat"
??? 
que vol dir aquest nom ? llegeixo alguns articles i el mateix nom escapulats per aqui escapulats per alli , i jo que no se que vol dir i no li trobo el significat !!!

Li pregunto al Dani , que vol dir aixo de escapulats, no ho sap , ni el Marc tampoc.
tots dos em suggereixen que li pregunti a un senyor que esta assegut a una taula prenent un cafe amb llet amb un company. Ells ho saben, ens han portat els diaris .....

Em presento , els hi pregunto i m'ho expliquen !!!! se'm queda la cara de peix !!! es veritat com no se m'havia ocorregut !!!

Guillem Debode , era l'home , el President del CE Europa i Carlos Pablos , el gerent del Club , varem fer una mica de conya i em van obsequiar amb una invitació per anar a veure el partit de diumenge , jugaven amb el Gava , em va fer molta il·lusió i diumenge a les 12 estava en el camp super content 
Era el Qonvidat del President i em va encantar anar hi, ho vaig passar molt be i vaig respirar un ambient maco , en les grades, en la terrasa del bar, en la entrada i en el camp tambe ,



Moltes Gracies Sr. President 









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada