Translate
dissabte, 3 de novembre del 2012
dijous, 1 de novembre del 2012
Novembre es un mes joiós
Esta Canviant la percepció no només del nostre Món, sinó de Nosaltres Mateixos , i Aquesta És La Influència Més Poderosa Que experimentat la Tecnologia.
"Noviembre dichoso mes , que empieza con todos los Santos y acaba con San Andrés" Geo BiografOS per fer la Memòria + Gran : Histories...
Una de les teories de la formació d'un atol: illa volcànica, escull litoral, barrera d'esculls, corona d'esculls.
Ara es l'Hora de promoure
Una Millor Actitud davant tot
"Noviembre dichoso mes , que empieza con todos los Santos y acaba con San Andrés" Geo BiografOS per fer la Memòria + Gran : Histories...
Una de les teories de la formació d'un atol: illa volcànica, escull litoral, barrera d'esculls, corona d'esculls.
Novembre es un mes joiós
Avui comença Novembre que vols que fem ?
Diu que
"Noviembre es dichoso mes que empieza con Todos los santos y acaba con San Andrès"
Amb la que esta caient , tot hom parla de la crisis , de les mides que estan prenent els que "governen" i de les mides que no estan prenent
L'esvoranc emocional es va fen mes gran cada dia, ho sents al carrer al autobús , en la cafeteria i en el bar, faig moltes voltes "cercant el talent"

Fins i tot per els barris de Gracia, un territori creatiu, ple de ingeni i de gent emprenedora , tothom esta trist , te por , esta preocupat.
ho diuen els propietaris dels comerços i els empleats, tots t'expliquen des de tots els angles com veuen com "entra menys gent a comprar" , "qui entra dona voltes i mira però no compra"
A Lo Pallars diuen " i tu que penses fotre ?" davant de algun que explica que te un problema,
Jo vaig fent aquesta pregunta i la resposta mes habitual que em trobo es "que vols que fem!!! "
"Noviembre es dichoso mes que empieza con Todos los santos y acaba con San Andrès"
Amb la que esta caient , tot hom parla de la crisis , de les mides que estan prenent els que "governen" i de les mides que no estan prenent
L'esvoranc emocional es va fen mes gran cada dia, ho sents al carrer al autobús , en la cafeteria i en el bar, faig moltes voltes "cercant el talent"

Fins i tot per els barris de Gracia, un territori creatiu, ple de ingeni i de gent emprenedora , tothom esta trist , te por , esta preocupat.
ho diuen els propietaris dels comerços i els empleats, tots t'expliquen des de tots els angles com veuen com "entra menys gent a comprar" , "qui entra dona voltes i mira però no compra"
A Lo Pallars diuen " i tu que penses fotre ?" davant de algun que explica que te un problema,
Jo vaig fent aquesta pregunta i la resposta mes habitual que em trobo es "que vols que fem!!! "
XQeNO?
PREPAREM LA GRAN FESTA DE PRIMAVERA
dimarts, 30 d’octubre del 2012
Les Idees que neixen en el 9 Sardenya
Quina idea!!
Idees, que són incubades, contrastades, que s'enriqueixen amb d'altres punts de vista,
idees que generen prosperitat, aquestes són les bones idees
Hem observat que tots els negocis
s'inicien amb una Idea
Idees que sorgeixen amb il·lusió, apassionament, efervescència, temors, incomprensions, optimisme i pessimisme, en els indrets i situacions més inesperades
Idees, que són incubades, contrastades, que s'enriqueixen amb d'altres punts de vista,
dilluns, 29 d’octubre del 2012
Les Gracies de la curiositat , la humilitat i la cortesia
segur que es bo posar els valors del club a la vista
segur que es bo comunicar + les seves gracies
segur que es bo compartir les + amb els barris de els voltants del 9 Sardenya : els barris del districte de Gracia de els barris del districte Horta - Guinardó i els barris del districte de l'Eixample
"segur que es bo" animar a Barcelona a cooperar + des de el 9 Sardenya",
he anat pensant al llarg de la tarda del diumenge i del següent dia , el dilluns,
Per què no ? em preguntava aquest mati quan m'he llevat i Per què si ?
Jo he "tocat" la cortesia en el Cafè a Diari, en les grades, a la porta i en la terrassa i el bar del 9 Sardenya Vaig "anar al camp" gracies a la coincidència de la meva curiositat, la humilitat de Marc i Xavi i la cortesia de Guillem de Bode
Estic encantat d'haver anat al camp de l'Europa
a veure un partit,
vaig dir al tornar a casa
Subscriure's a:
Missatges (Atom)











